2016年4月19日 星期二

澳門文化保育之旅Day2

同學們來到第二天的行程
由學生做領隊帶領老師及同學進行遊蹤挑戰一連串任務
午膳後,同學到澳門培正小學交流
這刻終於見到自己的Buddy並與培正同學一齊玩遊戲及創作合作畫
隨後 我們去到參觀澳門博物館及大炮台
回到飛鷹基地 整理後 同學品嚐葡撻
並拆開由家長送給自己小朋友的另一份「甜品」-家長信













12 則留言:

  1. 老師,點解兩日嚟都未見到有一幅相,有我的女兒,影都見唔到,失望

    回覆刪除
  2. 老師,點解兩日嚟都未見到有一幅相,有我的女兒,影都見唔到,失望

    回覆刪除
  3. 妖,影左兩日相,一張有我女的相片也沒有,都唔知老師點影相,112位學生都要影相啦,但係又影少部份,咁即係有部份學生家長有得睇仔女,有部份家長就無得睇仔女啦,玩咩喎!家長睇完又無自己小朋友的相片。如果係活動完結之後先睇到我女的相片,就不要說上網可以睇到。

    回覆刪除
  4. 謝謝老師分享!帶隊真不容易,做到差不多晚上11點仲要放相比我們家長睇,明早又早起床。你們辛苦,好多家長會感受到!!多謝你們的努力。

    回覆刪除
  5. 親愛的家長:

    明白家長們對同學的掛念,
    各同學一切安好,今天會前往松山及觀光塔考察,
    傍晚便回港了。

    旅程中,
    教師及家長義工們主力照顧及帶領同學經歷和學習,
    要兼顧的事項頗多,
    另外有時亦因外地網絡及技術問題,
    上載相片遇到困難,
    請各位多加體諒,
    但學校會盡力跟進和處理,
    謝謝你們的意見。

    天水圍循道衛理小學

    回覆刪除
  6. 同意!老師應該集中照顧和帶領同學的!
    我完全明白和體諒你們!加油啊!
    另外,不單我們的孩子會看到此網頁,基本上所有人都會看到的!慎言慎行是很重要!

    回覆刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 感激各位老師、工作人員和家長義工辛苦你哋喇!

    回覆刪除
  9. 衷心感激每位老師、家長義工叔叔、家長義工姨姨和工作人員,有你們才有順利和完滿的旅程!!

    回覆刪除